امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۱ ق.ظ

ساخت سفارشی سردخانه بستنی با بهترین کیفیت

ساخت سفارشی سردخانه بستنی با بهترین کیفیت

سردخانه بستنی همانگونه که از نامش پیدا است جهت نگهداری بستنی استفاده می شود. بستنی معمولا  نیاز به دمای پایین تر از ۱۸- درجه سانتیگراد دارد و به علت داشتن چربی و خامه نیاز به دمایی پایین دارد تا بتواند شکل و کیفیت خود را حفظ نماید و حالت نرم شدگی را به خود نگیرد معمولا برای نگهداری بستنی در ابعاد بزرگ از کمپرسورهای دو مرحله ای استفاده می گردد. یکی از موارد مهم و اساسی در تصمیم گیری خرید این سرد خانه، قیمت تجهیزات و هزینه احداث سردخانه بوده است.

مواردی که بر قیمت تمام شده یک سرد خانه تاثیر گذار بوده عبارتند از:

ابعاد سردخانه ، دمای مورد نظر ( زیر صفر یا بالای صفر) ،نوع و برند تجهیزات از قبیل کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، ساندویچ پانل و درب های سردخانه ، تابلو برق ، شیرآلات ،کنترل کننده ها و سایر لوازم مصرفی ، کیفیت اجرای ساخت سردخانه.

برای نگهداری بستنی معمولا ما به سردخانه های زیر صفر نیاز داریم معمولا دمای برودت تولیدی آن ها از حداقل منفی ۱۵ درجه سانتیگراد تا منفی ۳۶ درجه سانتیگراد متغیر بوده است ، با توجه به نوع بستنی که ما می‌خواهیم در درون سردخانه نگهداری کنیم این دما تغییر می کند .

البته نکته مهم این بوده که سردخانه ای که برای نگهداری بستنی از آن استفاده می شود این است که این سردخانه ها دو نوع بوده است:

۱-سردخانه ثابت : در سردخانه های ثابت بستنی در واقع در محل های ، کارخانه تولید بستنی و محل های فروش بستنی و پخش بستنی از سردخانه های ثابت استفاده می شود.

۲-سردخانه متحرک : در سرد خانه های متحرک برای حمل و جا به جایی بستنی بر روی کامیون ها وتریلی ها استفاده میشود .

شماعزیزان میتوانید با سفارش سرد خانه بسنی  این محصول با کیفیت و کار امد را با قیمتی مناسب و ضمانت خدمات پس از فروش دریافت نمایید.

احداث  سردخانه بستنی

راه اندازی سردخانه بستنی
تولید سردخانه بستنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی