امروز ۵ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ ب.ظ

ساخت سفارشی سردخانه آمونیاکی

ساخت سفارشی سردخانه آمونیاکی

سردخانه صنعتی از مجموعه‌ ای از تأسیسات و ساختمان‌ ها طراحی و تولید می‌شود که می‌توان انواع مواد غذایی فاسد شدنی ، محصولات کشاورزی و محصولاتی که قابلیت فاسد شدن زود هنگام را دارند درون سردخانه در دما و رطوبت مناسب محیط نگهداری نمود. سردخانه صنعتی در دو نوع زیر صفر و بالای صفر قابل طراحی و راه اندازی بوده است که  می‌تواند در هر دو حالت زیر صفر و بالای صفر با احداث سالن‌ های تک مداره و دو مداره مورد طراحی و ساخت قرار گیرد.

سردخانه‌ های راه اندازی شده با توجه به نوع کاربری آن‌ها که برای دمای زیر صفر و بالای صفر طراحیشده اند ،نیاز به مبردهایی مثل آمونیاک و فریون دارد و طراحی آن‌ ها به صورت دو منظوره ثابت  یا متحرک نیز انجام میگیرد.

ما دراین مطلب مزایای سرد خانه های آمونیاکی رابرای شما عزیزان بیان میکنیم. سیستم های تبرید آمونیاکی در مقایسه با سیستم تبرید فریونی مصرف برق بسیار کم تر و عمر طولانی تری دارند. همچنین این نوع سیستم ها ضریب عملکرد بالاتری داشته و محیط زیست را آلوده و یا تخریب نمیکند. با این حال راه اندازی سردخانه آمونیاکی بیشتر در بخش سرد خانه های صنعتی و بزرگ مقرون به صرف و قابل اجرا بوده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش سرد خانه آمونیاکی این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید همچنین این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

برخی از ویژگی های سرد خانه آمونیاکی شامل موارد زیر بوده است :

  1. دارای بالاترین اثر تبرید را بین مبردها (آمونیاک)
  2. دوست‌دار محیط زیست
  3.  ارزان بودن مبرد سردخانه آمونیاکی

بوی شدید آمونیاک(تشخیص نشتی آسان)

 هزینه عملیاتی پایین برای سردخانه‌های بزرگ

ضریب عملکرد بالاتر سیکل

انتقال حرارت بالاتر آمونیاک

عدم اختلاط آمونیاک با روغن(که برای سیستم‌های صنعتی بزرگ مزیت محسوب می‌شود)

 سردخانه آمونیاکی قیمت مناسب

احداث سردخانه آمونیاکی

راه اندازی سردخانه آمونیاکی

 سفارش سردخانه آمونیاکی

ساخت سردخانه آمونیاکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی