امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۷ ق.ظ

بورس خرید یخچال های صنعتی در تهران کجاست؟

اگر به دنبال جدیدترین بورس یخچال صنعتی مانند یخچال مخصوص آشپزخانه، یخچال ایستاده ویترینی، یخچال رستورانی، یخچال کبابی دو طرف شیشه و نمونه های دیگری از یخچال های فروشگاهی هستید بهتر است بدانید امروزه یخچال های مغازه ای یا همان فریزرهای صنعتی همانند دیگر تجهیزات صنعتی در جهان پیشرفت هایی داشته اند که لازم است برای خرید بهترین یخچال های صنعتی، مشهورترین برند یخچال صنعتی در ایران و یا برندهای خارجی یخچال صنعتی را به خوبی بشناسید.

مشهورترین بورس یخچال صنعتی در ایران

این روزها به دلیل گستردگی زیادی که در فروشگاه ها و مراکز مواد خوراکی دیده می شود بنابراین نیاز به سیستم های برودتی یا همان فریزرهای فروشگاهی جزو مهمترین ضروریات کسب و کار آنها به شمار می آید و بیشتر صاحبین مشاغل مواد غذایی سعی کرده نمونه ای از یخچال های صنعتی مانند:

  • یخچال ویترینی
  • فریزر صندوقی
  • یخچال بستنی
  • یخچال سوپرمارکت
  • یخچال هایپر مارکت
  • فریز صنعتی
  • یخچال فروشگاهی

و بسیاری نمونه های دیگر را در جدیدترین مدل با پیشرفته ترین کارایی به دست آورند. اما ببینیم بورس یخچال صنعتی کجاست؟ و چگونه می توان طیف گسترده ای از جدیدترین مدل های یخچال صنعتی را مشاهده نمود؟

بزرگ ترین بازار یخچال های صنعتی در ایران

قطعا بازاری می تواند بزرگترین بورس یخچال صنعتی در کشور به حساب آید که بتواند ارائه دهنده انواع یخچال صنعتی در طرح و مدل های مختلف برای تمامی مشاغل باشد و ضمن فروش اینترنتی یخچال صنعتی این شرایط را برای مشتریان فراهم آورد تا در ساعت های مشخصی از روز بتوانند از مدل های موجود در فروشگاه بازدید حضوری داشته باشند. همچنین در بخش فروش یخچال سوپرمارکت، فریزرهای بستنی فروشی و یخچال های هایپر مارکت به لوکس بودن طرح و مدل بسیار اهمیت دهد؛ زیرا در چنین کسب و کارهایی که در معرض عموم مردم انجام می گیرد جذابیت یخچال های ویترین دار صنعتی می تواند توجه مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند و به طبع سود بیشتری را نصیب صاحبین مشاغل گرداند.

خیابان هفده شهریور پایین تر از میدان شهدا زیر پل عابر پیاده ،جنب کوچه پرورش ،طبقه بالای فروشگاه کوروش ، پلاک ۱۱۶۲٫۱ ،طبقه اول واحد یک،زنگ یک مربع

 خرید یخچال صنعتی

مطمئنا زمانی که به دنبال جدیدترین بورس یخچال صنعتی هستید انتظار دارید محصولی را خریداری نمایید که ضمن داشتن طرح و مدل ایده ال، یخچال انتخابی شما دارای کارایی فوق العاده ای باشد و سال ها بتواند شما را از تعمیر یخچال و یا خرید مجدد یخچال های صنعتی دیگر بی نیاز کند. پس برای رسیدن به چنین نتیجه مطلوبی نمی توان هر فروشگاهی را به عنوان بهترین بورس یخچال صنعتی دانست و خرید خود را از آنجا انجام داد؛ زیرا انتخاب یک فریزر و یا یخچال صنعتی، مستقیما با سرمایه گذاری شما در ارتباط است و ممکن است یک محصول نامرغوب در اثر خرابی ناهنگام، یک شب بخش مهمی از سرمایه گذاری شما در کسب و کارتان را از بین ببرد. بنابراین به شما توصیه می کنیم جهت صرفه جویی در هزینه ها و استفاده طولانی مدت از یخچال انتخابی خود، سری به سامانه های فروش اینترنتی یخچال صنعتی این سایت بزنید و با جدیدترین نمونه های یخچال صنعتی در این فروشگاه بزرگ آشنا شوید.

 سفارش یخچال فروشگاهی

با توجه به گستردگی زیادی که در بورس یخچال ویترینی و دیگر خرید فریزر صنعتی در مدل های مختلف به وجود آمده است بنابراین بیشتر مشتریان به دنبال زیباترین یخچال صنعتی و همچنین جادارترین یخچال فروشگاهی هستند. در صورتی که مهمترین فاکتور در انتخاب بهترین فریزر در بورس یخچال سوپرمارکت و یخچال های مورد نیاز در دیگر مشاغل مختلف، بهینه سازی در مصرف انرژی و کم مصرف بودن آن می باشد. پس توجه به هزینه های برق مصرفی ضمن اجرای طراحی لوکس و خلاقانه در طبقات داخلی یخچال و زیبایی ظاهر بیرونی یخچال از ضروریات خرید یک یخچال فروشگاهی می باشد. پس در هنگام سفارش محصول درخواستی خود از بورس یخچال صنعتی حتما ابتدا به برچسب انرژی دستگاه توجه داشته باشید. سپس طراحی داخلی و بیرونی یخچال را مورد بررسی خود قرار دهید..

 آدرس بهترین بورس یخچال صنعتی

اگر چه یخچال های صنعتی مهمترین اجزای یک هایپر مارکت و یا مراکز فروش مواد غذایی به حساب می آیند. اما در خرید فریزر صنعتی مسئله جدی تر می باشد؛ زیرا این دسته از محصولات صنعتی در صورت کوچک ترین نقصی در عملکردشان ممکن است فساد مقدار زیادی از مواد غذایی را به همراه داشته باشند. لذا برای تهیه فریزرهای صنعتی و یا مدل های متنوعی از یخچال های صنعتی در طرح و رنگ های مختلف می توانید شما یک بازدید حضوری به جدیدترین بورس یخچال صنعتی کشور به آدرس: تهران_ خیابان هفده شهریور_ پایین از میدان شهدا_ زیر پل عابر پیاده_ جنب کوچه پرورش_ طبقه بالای فروشگاه کوروش_ پلاک ۱۱۶۲٫۱ طبقه اول واحد یک_ زنگ یک به شکل مربع داشته باشید و از نزدیک با ساختار یخچال های متعدد آشنا شده و بهترین یخچال در طرح و رنگ های متنوع را به دلخواه انتخاب نمایید.

 شماره تماس بورس یخچال صنعتی

یخچال های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوتی که دارند عموما در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند که مشتریان می توانند با توجه به دکوراسیون محل فعالیت و همچنین نیاز خود نمونه ای از مدل های یخچال صنعتی و یا فریزر صنعتی را تنها طی یک تماس با شماره تلفن مرکزی ۰۲۱۳۸۹۶۱ که شماره دفتر فروش بورس یخچال صنعتی می باشد سفارش داده تا در اسرع وقت به آدرس در نظر گرفته شده از طرف مشتری ارسال گردد. تنها نکته ای که در انجام این نمونه خریدها وجود دارد دارا بودن گارانتی محصول انتخاب شده می باشد تا در صورت بروز خرابی های احتمالی مشتریان بتوانند با صرف کمترین هزینه از نمایندگی های مجاز محصول،  تعمیر یخچال صنعتی یا فریزر صنعتی را درخواست نمایند. پس حتما در هنگام خرید فریزر صنعتی و یا یخچال صنعتی مسئله ضمانت پس از فروش را با کارشناسان فروش بورس یخچال صنعتی در میان بگذارید تا بعد از فاکتور کردن محصول مشکلی وجود نداشته باشد.

انواع یخچال های صنعتی ایستاده

یکی از پرکاربردترین یخچال های صنعتی که در بورس یخچال صنعتی بیشترین مشتریان را به سمت خود جذب کرده است یخچال های ایستاده می باشد. این یخچال ها جزو پرفروش ترین یخچال های فروشگاهی به حساب می آید. و غالبا تنوع این نمونه از یخچال های صنعتی از یخچال های روی میزی بیشتر است. پس یخچال های ایستاده جهت کاربری های فراونی مانند:

  • یخچال قضابی
  • یخچال کبابی
  • یخچال آبمیوه فروشی
  • یخچال مرغ فروشی
  • یخچال گوشت فروشی
  • یخچال سوپر مارکت

و.. بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند؛ زیرا یخچال های ایستاده ای که در بورس یخچال صنعتی موجود هستند دارای درب کشویی و یا درب لولایی بوده و مشتری می تواند به تمام قسمت های یخچال دسترسی داشته باشد، از طرفی هوا به طور یکنواخت درون یخچال گردش خواهد داشت و اصولا هر نوع ماده خوراکی در چنین یخچال هایی در دمای ثابتی نگهداری می شوند. و مهمتر اینکه چنین یخچال های پیشرفته ای دوام نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی را دارند و غالبا چندین برابر یخچال های معمولی کارایی خواهند داشت.

جدیدترین یخچال های صنعتی

با توجه به تغییر دکوراسیونی که امروزه در ظاهر سازی بیشتر مغازه ها اتفاق افتاده است، بنابراین بیشتر صاحبین مشاغل که سر و کار آنها با فروش مواد خوراکی می باشند سعی کرده زیباترین نظم و ترتیب را به فروشگاه خود بدهند که البته محقق شدن چنین تمایلی تنها با خرید نمونه هایی از یخچال های صنعتی ممکن خواهد بود. پس در این میان یک فروشگاه بزرگ عرضه کننده یخچال های صنعتی که به عنوان بورس یخچال صنعتی در کشور فعالیت دارد تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در هنگام فراهم آوری مجموعه بزرگی از یخچال های صنعتی و یا خرید فریزر صنعتی حتما مدل هایی را به مشتریان ارائه دهد که به نوبه خود جدیدترین و لوکس ترین یخچال صنعتی هستند. مانند انواع تاپینگ ها که همان یخچال های صندوقی هستند و به عنوان زیباترین یخچال بستی به شمار می آید و یا یخچال مکعبی که در قنادی ها زیبایی و جلوه شیرینی ها را چندین برابر می کند و به طور حتم می تواند فروش بیشتری را برای یک قناد حاصل نماید و یا یخچال پرده هوا که به دلیل داشتن ظاهری زیبا و شکیل در بیشتر فروشگاه ها می توان چنین یخچال هایی را مشاهده نمود.

 خرید اینترنتی یخچال صنعتی

چنانچه قصد دارید از بورس یخچال صنعتی خرید مطلوبی را داشته باشید اما به دلیل مشغله کاری امکان بازدید حضوری از فروشگاه بزرگ بورس یخچال صنعتی را ندارید این شرایط برای شما مشتریان ارجمند فراهم است تا تعداد زیادی از کالاهای موجود در این بازار بزرگ یخچال صنعتی را به صورت مجازی در سامانه فروش این فروشگاه مشاهده نمایید و با بررسی تمام ویژگی های محصول، در نهایت سفارش خرید را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید تا کارشناسان فروش این بازار بزرگ در اسرع وقت یخچال و یا فریزر درخواست شده شما را همراه با فاکتور و گارانتی محصول درب منزل و یا فروشگاه به شما تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی