امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۴ ق.ظ

ساخت سردخانه ۳ هزار تنی با بهترین کیفیت

ساخت سردخانه ۳ هزار تنی با بهترین کیفیت

انبار یا سرد خانه مواد غذایی را میتوان به دو دسته اصلی تقسیم بندی نمود مواد غذایی بالای صفر درجه و پایین صفر درجه سانتیگراد.
در انبار های با درجه حرارت زیر صفر درجه کالاهای انجمادی فاسد شدنی از جمله گوشت ، کره ، مواد پروتئینی ، مرغ ، ماهی و … را نگهداری میکنند که درجه حرارت مذکور گاهی تا ۳۲ درجه سانتیگراد زیرصفر نیز میرسد. انبار های بالای صفر را میتوان به دو دسته تقسیم
نمود. مواد غذایی فاسد شدنی که الزام است در درجه حرارت سردخانه های بین صفر و ۵ درجه سانتیگراد باشد مثل
تخم مرغ ، انواع میوه و سبزی و دیگر درجه حرارت معمولی حدود ۲۵ درجه سانتیگراد برای نگهداری انواع حبوبات و غالت و … استفاده میشود. برای ساخت و احداث سوله سرد خانه با توجه به حجم و اندازه آن مانند ۳۰۰۰ تنی و … متریال و روش های متفاوتی وجود دارد اما بهترین و با دوام  ترین روش به خصوص برای سرد خانه های انجمادی و غیر انجمادی استفاده از سوله های تیر ورقی بوده است در ساخت و احداث این سوله ها به دلیل شرایط ساخ در دهانه ورودی و ارتفاع ان امکان حمل و جا به جایی مواد غذایی با لیفتراک و … به داخل سوله امکان پذیر است. مهم ترین وظیفه یک سرد خانه مرغوب که در ساخت این وسیله باید به آن توجه ویژه ای شود شامل چند مورد زیر میشود :

-برخورداری از دمای مناسب متناسب با خواست مشتری

–.کنترل اتمسفر

-کنترل رطوبت

مطمعنا توجه به نکات بالا در ساخت سرد خانه مواد غذایی اهمیت بالایی دارد و می تواند کیفیت نگهداری مواد و محصولات غذایی شما را تضمین نماید شما عزیزان میتوانید با تماس با مشاوران ما جهت راه اندازی و احداث سوله سه هزار تنی مشاوره دریافت نمایید. کیفیت برتر و قیمت مناسب حق شما مشتریان عزیز بوده است.

ساخت سردخانه ۳ هزار تنی با بهترین کیفیت

احداث  سردخانه ۳ هزار تنی

 

راه اندازی سردخانه ۳ هزار تنی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی