امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۸ ب.ظ

تولید سردخانه صنعتی مواد غذایی بالای صفر

تولید سردخانه صنعتی مواد غذایی بالای صفر

امروزه با آمدن سرد خانه های صنعتی دیگر نگران فاسد شدن مواد غذایی خودنباشید سردخانه های بالای صفر جهت نگهداری انواع مواد غذایی مانند : سبزیجات ، میوه ، صیفی جات ، مواد لبنی ، گل و گیاه ، دارو و … بوده است شما میتوانیداز این محصول در مکان هایی همچون : انبار های دارو ، میوه فروشی های بزرگ ، لبنیاتی ها ، گل داری ها و …استفاده نمایید. سردخانه های بالای صفر را سردخانه های کوتاه مدت و یا بلند مدت نیز مینامند. دمای نگهداری سردخانه های بالای صفر از ۱+ الی ۴+ درجه سانتی گراد بوده است.
در سردخانه بالای صفر درجه برای نگهداری کوتاه مدت محصول تا دمایی بالاتر از نقطه اتجمادش سرد و نگهداری میشود.
سردخانه های کوتاه مدت معمولا با وارد نمودن تدریجی محصول و تعویض سریع آن همراه است و بر اساس نوع محصول زمان نگهداری ، از یک روز تا یک هفته یا بیشتر تغییر پیدا میکند ولی به ندرت از ۱۵ روز تجاوز میکند.
ساخت و طراحی سردخانه نگهداری بلند مدت در انباره های تجاری (سردخانه های عمومی) انجام میگیرد. در این مورد نیز زمان نگهداری محصول به نوع و شرایط ورودی محصول بستگی دارد. این محصول دارای یک موتور خانه پر قدرت با قدرت سرمایشی بالا و همچنین کم مصرف بوده است در ساخت این سردخانه از دستگاه منو بلوک هایی ( سیستم سرمایشی یکپارچه) با ظرفیت های متفاوت ( بالاصفر و زیر صفر) استفاده شده است همچنین برای عایق بندی و جلو گیری از اتلاف انرژی از فوم پلی یورتان استفاده شده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش سردخانه صنعتی مواد غذایی بالای صفر این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید همچنین این محصول دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

خرید سردخانه صنعتی مواد غذایی بالای صفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی